Snart så.

Nu är de inte långt kvar till fredag. 2 dagar. Äntligen. Blir att vara uppe på stan vid 10 så jag kan hämta nycklarna direkt. sen blir de att gå och kolla in lägenheten. jennifer ska följa med mig och sen villa johanna komma upp och maggan och ann. så får se hur jag ska hinna med alla :P
haha dock är det ju bara en tom lägenhet. men alla är så nyfikna.
jag med måste jag säga.

Idag blir det att ta hand om tvätten som är nere i torkrummet och väntar på att jag ska komma. haha, hur mkt som helst.
sen måste jag se till att ta tag i den där disken med. så om jag känner mig rätt så blir de ingen packning idag heller.
så de är nåt jag får ta tag i (i) morgon.
fast när jag tänker efetr så är de nog inte så himla mycket kvar ändå.
Ska även till arbetsförmedlingen på ett "möte" sen vid halv 4. Lämna in närvaroblanketten och prata lite. Tråkigt!

Usch, och nu har det åter igen börjat snöa här i tranås. ska de aldrig ta slut?!

Nu ska jag nog ta och göra mig iordning så jag kan gå ner till tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0