Älsklingen 24 år.

Då var det åter en söndagkväll och vi går snart in i en ny vecka. Det är sjukt vad tiden går fort nu, men bra är väl det.
Helgen började med fredagkväll som jag och älskligen spenderade här hemma med god mat och tv. Ja de är väl ändå fredagsmys?!
På lördagen lyckade jag sova skapligt länge, gick inte upp förens kl 10. Tog de lite lungt på morgonen och sen tog jag och Krille en snabbsväng på stan, han inhandlade lite nya kläder och jag gick snällt jämte och köpte inget. Duktigt av mig. Sen var de bara att åka hem och inte göra nåt innan vi åkte iväg till kriller mormor och morfar och fikade lite, dom ville fria honom för idag fyller han 24 år. Sen åkte vi hem och fortsatte att inte göra något.
Frammåt kvällen ringde pappa och gav mig en V75:a så de satt vi och glodde på men ingen vinst blev de för mig.
sen ringde mina söta flickor och frågade hur de va o så, jennifer hade lite dåligt samvete för att hon inte ringt. Men de hade ju inte jag heller gjort. Maggan och hon satt hemma hos jennifer och festade och skulle senare dara vidare innan parken. Efter samtalet blev jag redigt deppig och less på min mage. Jag ville ju också ut o festa och ha kul. Få göra sig fin, dricka och bli sådär bra full, sitta och snacka med tjejerna och sen dra ut och dansa loss. men jag får väl bita ihop och invänta en tillfrisknad. Krille satt här hemma och drack öl men underbar som han är stannade han hemma hos mig, så vi beställde pizza kollade på tv och sen satt vi och spelade spel och hade de redigt kul ändå faktiskt.

Och hur skönt var det inte i morse när jag ringde maggan och jennifer och frågade hur de var och hur dom hade de igår och fick höra både de ena och andra om nåt jag inte ens vill känna av. Bkfylla! Då mådde jag lite smått bra inombords. haha. Då var de altså söndag, sov tills kockan slog 9 och sen gick jag upp och gjorde frukost till mitt födelsedagsbarn, så tog jag med det in till sängen och sjöng en truddelutt för han. sen blev de altså frukost i sängen och paketöppning.
Nu i efetrmiddag har vi varit hos svärföräldrarna och käkat middag, Fisk, potatis och romsås. Åh så gott det var. och efterrätten bestod av krilles mormors underbara blåbärspaj. sen satt vi och pratade och kollade kort från när han var liten. så söt.
nu blir de bara lungt resten av kvällen, krille ska ju upp och jobba i morgon så de får bli sängen tidigt.

Nu har kylan nåt Tranås ännu en gång, i morse stod tempen på -17. och nu har det åter de börjat snöa. Ska de inte ta slut nån gång? men amn ska väl vara glad över att vi haft en sån fin vinter som vi ändå har. ännu inget blask ute och de är jag glad för. men antar att de kommer om ett tag. När allt detta ska smälta bort så.

I morgon blir de en lugn dag med tvätt och disk. har även funderat på att ta den där målningen av lite saker som jag ännu lyckats skjuta upp.
Ska ringa ett samtal till din bostad med hade jag tänkt och kolla upp när vi akn få nycklarna till lägenheten. och jag hoppas på ett bra svar för nu är de så nära att de kryper i hela mig och jag vill bara sätta igång att flytta på en gång.

Nu ska jag fixa varm oboy och krypa ner i soffan jämte min kärlek.

Lördagens!

 

Dagens!



Kommentarer
Postat av: mema

uuups, glömde gratta krille ju :O

pusssss

2010-02-03 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0