Förbannad och Ledsen!

Blir så jävla förbannad och ledsen på vissa personer. Bara gå runt och snacka.
Nej jag mår piss, önskar inte ens mina värsta fiender att må såhär. Men kanske lite ändå för att ni skulle fatta hur de känns.
Inte kunna göra nåt, ligga inne och ha ont, spy, konstant diarre, och feber. Tror ni det är så jävla kul kanske?!
När jag åkte till fjällen visste jag inte att jag skulle må så dåligt som jag gjorde och gör. Hade stora funderingar på att stanna hemma men ändå ville jag ju så gärna följa med. Skulle inte ni gjort de om de var en resa som var planerd flera månader innan? Tänkte väl de!
Och jag kunde inte ta mig hem på nåt sätt, jag kunde ju inte tvingat Krille att köra 120 mil för att bara skjutsat hem mig. nej jag ville inte försöra resan ännu mera. Jag bet ihop och jag klarade det.
Nej ni behöver inte tycka synd om mig men ni behöver heller inte gå runt och snacka massa skit när ni inte ens vet hur de egentligen ligger till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0