fredagen den 15

fredag och denna veckan snart slut!
ännu en dag att bara gå hemma. får se om man går ut en sväng sen i eftermiddag kanske, bara gå en lite runda.
Magen är hur kass som helst, smärtan plågar mig. hade tänkt att få lite gjort idag men de ända som blev gjort var att fixa lite med alla kläder och sen sätta in massa papper i en pärm. finns mycket mera att göra men har ingen ork. Magen känns bäst när man får ligga utsträkt, dock så hjälper det ju inte helt men de ända förutom ett varmt bad som är skönt.

Fick hem lite paket idag som jag vunnit från tradera, en grymt söt tvättpåse som ska få en fin plats i nya lyan sen.
och sen fick jag hem 14 st fina gamla bilder, dock var dom inte som jag tänkt mig men de får duga, gav ju inte många kronor för dom. så jag är helnöjd.
Maggan och jag beställde hem några andra tygpåsar igår com är påväg hem nu. hoppas dom är fina :)

Helgen blir kanon lugn iaf, ikväll ska jag och älsklingen bara mysa. Äta nåt hott och bara va. Ska bli mysigt för i morgon kväll är jag hemma själv då han ska jobba på taxi. Men skönt de med.

Nästa vecka är det tandläkaren som gäller. på tisdag i linköping, på onsdag i tranås, på torsdag i linköping. haha, ja de blir ett jäkla farande. en sak som är bra är att jag bara betalar för de i stan, linköping är helt gratis.
men jag hoppas att jag ska klara att åka dit med magen, har iaf sagt nej till att ta tåget upp för de kommer jag inte klara, så ska lyckas hitta chafför till tisdag. hoppas mamma eller pappa kan köra.
och om jag orkar vill jag även ta en liten sväng in på Gina och kolla lite. Har sett några riktigt fina plagg på hemsidan som jag suktar efter. så förhoppningsvis blir dom mina. så nu blir de att försöka samla krafter och se till att magen inte blir ännu sämmre än vad den redan är (om de går) så att jag ska klara av allt detta nästa vecka.


den stora tvättpåsen till vänster är nu min!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0