halva helgen gången.

Då var helgen här och snart över. Vilket inte spelar så stor roll för min del. men alltid skönt att ha älsklingen hemma.
Igår blev de mys i soffan med Krille, kollade nya wallander och Sommar med Göran. Och dom var helt okej.
Planerna för dagen var att jag skulle försöka komma ut lite, hade planerat att gå på stan med mamma och pappa, men de ville inte magen. Så jag och krille tog bilen upp till åhlens och hemköp. så när han handlade mat gick jag in på åhlens och shoppade lite. Blev 6 par trosor en t-shirt och en ljuslyckta för ynka 200 kr. haha halva rea priset. Me like. räknade ut vad de skulle kostat till ordinarie pris och de blev 730 kr. sjukt.
efter den lilla svängen åkte vi hem och jag låg på soffan och glode på tv, gjorde fot bad och hade det bra.
sen kom lillis hit och dom har suttit bänkade i soffan och jag har inte haft nåt att göra. men tillslut tog jag tag i saken och fixade lite mat till oss, vilket jag tror var uppskattat.
Nu sitter jag och väntar på att robinsson ska börja. då ska jag krypa ner i sängen och kolla på det. Mys.

Hade tänkt att lägga upp lite bilder här på nåt jag pysslade med här om dagen. men har inte redigt blivit av. men ska se om de kommer i morgon eller i veckan .

I morgon ska jag försöka komma ut lite till. känner att jag behöver det. iaf bara få åka lite bil och se mig omkring.
Måste även ta mig upp på stan i veckan. Min älskling fyller ju år på söndag så jag måste ju fixa nåt paket till han.
har dock inte en aning om vad jag ska köpa men de återstår att se.

ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0