Hemma från fjällen!

Ja då var vi hemma. Eller kom hem i lördags men de är som först nu jag har lite extra krafter kvar att skriva lite med.
Blev riktigt dålig mot slutet av resan och då ska vi ju inte tata om hem vägen. satt som förlamad i bilen hem, orkade inte röra mig och mådde så otroligt illa. (har aldrig varit åksjuk) Så när man bara satt där och verkligen bara ville hem fick jag panik för att jag visste att de var en resa på minst 9 timmar hem. Men här sitter jag nu så jag överlevde.
Men har en sån otroligt snäll pojkvänn så Lillis slängde vi av i mora så fick dom andra ta med han så åkte jag och krille raka vägen hem. dom andra skulle stanna och äta o de men vi tog en drive in ist.
Vid 19 tiden på kvällen anlände vi Tranås, trötta men otroligt glada över att vara hemma.

Igår blev det att packa upp och tvätta och spendera resten av tiden i soffan. Och så har det blivit även idag.
Ringde doktorn också, och alla prover jag lämnat visade att jag var frisk. men nu har vi de största provet kvar Gastroskopi (stavas) då dom iaf kör ner en kamera i halsen. och detta ser jag naturligtvis inte fram emot. men de ska på ett sätt bli väldigt skönt att få de gjort så man kan få veta vad felet är om de är IBF som doktorn säger eller inte. och är det det så är det något jag ska leva med resten av livet. :( Kul (not)

Här kommer det iaf lite bilder från jul och fjällen resan.
Bilder på julklappar och saker jag köpt kommer längre fram när jag har ork till att fota.


Jag på Julafton!


En fantastisk juleftermiddag/kväll i hestra!

 

vaker natur uppe i fjällen!

 

Jag och min Älskling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0