I´m Back!

ja då var jag tillbaka igen. känner att de är väldigt dåliga uppdateringar här men de får de vara. Blir lite efter tid och lust och så.

I söndags iaf så var det middag hos svärföräldrarna. Och jag hade bakat en supergod cheese cake, dock vart den grymt hård i botten men de gick äta ändå. Så god var den och de är de viktigaste.
Fick även till middag, Kycklingfile och potatisklyftor. Oooh så gott de va. höll på att spricka efteråt.
Dom firade även mig och jag fick pengar och blomster chekar. Jätte bra så pengarna går till ullaredskassan :)

I måndags ville jag komma ut lite så tog en liten sväng på stan med Jennifer.
Köpte mig en ny vit t-shirt på Cream.
var även halva rea priset på Kappahl så där blev det en paljett väst för ynka 50 kr.
Ett par mysig strumptofflor, 2 par trosor och en fin pressentförpackning med bodylotion och dusch tvål. köpte de för de va så fina flaskor, så de blir prydnad till nya toaletten sen.
Gick även upp till jentans nya lya och kollade in. Och jisses vad fint hon har fått till det. Blir så avis. Så nu vill jag med flytta. på momangen. haha, men får vänta lite mera än 1 månad :( Hoppas tiden går fort bara.

Igår kom maggan över och jag färgade hennes hår och de blev lyckat, Hon sa att hon var nöjd iaf. haha.
Sen har de inte hänt så mkt mera kul.

Har nu fått tid till gastroskopin i eksjö med. Om 3 veckor. så de är bara att bita ihop och vänta. Vill bara ha ett svar nu, vill veta vad det är för fel. Vill veta vad de är i magen som gör så ont!!



Cheese caken jag gjorde och bjöd på :)



Outfit på middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0