Lill lördag

Och här sitter jag. haha.
Väntar på att min älskling ska komma hem. sågs bara en liten stund idag när han var hemma och åt efter jobbet sen stack han iväg på hokey.
så jag har haft en myskväll idag. Badat och läst nya vecko revyn, kollat tv och käkat fruktsallad.
Andra avenyn började ju idag, och tusan vad bra de var. så nu sitter jag här och längtar till nästa onsdag.

Var som sagt hos tandläkaren igår. och de gick ganska bra, var där inne i ca 2 min så de gick himla fort. sen blev de en otroligt snabb sväng på gina men jag lyckades få med mig lite hem. dock var en skjorta inte så snygg så den ska jag lämna tillbaka i morgon då jag åter igen ska upp på ett besök hos tandläkaren. men blir en redig snabbis inne på gina, just nu känner jag mig inte så pigg på de men måste ju, sen kan jag tänka mig att krille inte är så sugen på att gå i den affären. haha, som vanligt.
jag håller iaf tummarna på att det ska gå bra med magen när jag är hos tandläkaren.

I morgon kommer även svärmor upp till mig och gör mig lite sällskap. vilket ska bli skönt att få träffa någon . hah, blir lätt väldigt ensamt här hemma.

I morgon är det exakt en vecka kvar till gastroskopin. tro det eller ej men jag längtar som tusan efter det. vill bara ha ett svar på vad det är för fel på mig. dock skulle de ju ta 3 veckor innan man får några provsvar men jag hoppas att dom har något att säga iaf. som kan hjälpa mig.
så håll tummarna nu alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0