Lite shopping en måndag!

Sitter nu här hemma och är helt slut.
Har varit uppe en sväng på stan. Skulle upp och köpa medecin och en födelsedagspressent till Krille, kan ju säga att de slutade med att jag kom hem med lite till.

Jag började med att gå ut och tog fram cyklen som stod i en snödriva, haha. Hyresvärden stod och kollade på så han måste haft väldigt kul. men efter massa snö i skorna fick jag fram den och hoppade upp och satte fart mot stan. Gick fört till hemtex som sålde ut all rea för halva reapriset. Gött. Blev 2 påslakansett, 2 filtar och en badrumsmatta och summan slutade på 290 kr.
och naturligtvis var jag ju smart att köpa de först. fick jag ju kånka runt på allt sen. så de tog inte lång tid inne i affärerna sen. Köpte mig även 6 par trosor till för också halva reapriset. och en pressent till Krille men de skriver jag inte här vad det var för något. men jag tror han kommer bli super nöjd.
en sak som är säker är att jag inte kommer ta med cyklen ut på stan när jag ska handla mkt nästa gång.
nu är jag äntligen hemma iaf och det är väldigt skönt. men får nog bli en sväng till nån dag om jag orkar de och om magen vill.
sitter och väntar på att jentan ska ringa. skönt att få prata av sig lite :)



Det jag köpte på Hemtex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0