Min födelsedag!

Idag var det alltså min födelsedag. jag fyllde 21 år :9 grattis till mig! och ja de är fortfarande lika kul att fylla år.

Dagen började med att jag gick upp och la mig på soffan och glodde på tv en timma, sen gav jag upp och gick in till älsklingen i sängen och väckte han. Blev att jag fick sjunga ja må du leva för mig själv. sen gick han äntligen upp och gjorde frukost.
Så de blev frukost i soffan och jag fick mitt paket av han. Sen satte jag igång och bakade tårta. En prinssess tårta. För det är ju vad alla prinsessor ska ha på sin födelsedag ;)
sen kom maggan en sväng och vi pratade medans jag fixade iordning för kalas.
Vid 4 kom familjen och mormkor och hennes sambo och firade mig och jag fick massa fina pressenter. och allt var jätte mysigt.
Tycker om att bjuda hem folk.
När alla gått hem så tog både jag och Krille de lungt plus att jag fick ställa mig och diska upp allt också.
Sen nu ikväll har vi käkat Kina mat som krille bjöd mig på. Blev att äta hemma.
och nu sitter vi bara och gäser efter maten. ska väl försöka hålla ögonen öppna ett tag till iaf. jag är riktigt trött nu.
Men i morgon ska vi hem till svärföräldrarna och äta middag vilket ska bli trevligt.
Skönt att träffa lite folk. Blir rätt långtråkigt är hemma.

Mina paket inehöll.

Av Mamma och Pappa:
stor ljuslyckta
J.Lo parfymen
pressentkort på Gekå´s i Ullared

Av Syster med familj:
Kuddfodral med ordet HOME på
Enn Zink hus/ljuslyckta

Lillebror och Steffi
Fondant/Fondue (vet inte redigt vad de heter)
Iaf som man har smält choklad i och doppar frukt i.

Mormor och Björn:
En jätte söt blomma och pengar.

Krille:
En mina platttång (rosa)
och en bingolott
Plus Kinamaten också ;)

jag är super nöjd kan jag lova! denna dagen har varit kanon.

Tårtan jag gjorde!

 

Dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0