not a good day!

Ingen bra dag. Legat nerbäddad i sängen ända tills nu. Spenderade en del av kvällen över toastolen igår. Spydde tills de inte fans nåt kvar i mig. Inget spyande idag som tur är men ingen krafter och ont i magen som satan. känner att jag verkligen inte orkar med detta mera. Får panik för att jag inte vet vad jag ska ta mig till längre.
Men nu är det inte långt kvar till torsdag och efetr det kommer jag känna att jag är en bit påväg till att bli frisk. och det känns sjukt skönt.
Haha, kan ju lova att listan är lång på vad jag ska göra när allt är bra med mig. ojoj vad kul jag ska ha.
Blev ett grymt litet inlägg idag visst. men men.


Ångrar att jag klippte av mitt långa hår :,(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0