... och jag tycker inte om det!

Ensam hemma... och jag tycker inte om det!
Älskling kör taxi ikväll och jag får stanna ensam hemma. Nu har jag faktiskt tröttnat. Inget kul att vara själv ju. Men han ska ha ett stort tack för att han jobbar och sliter när jag ligger hemma och aldrig blir frisk. Han är en ängel.

Är nog lite deppig tror jag. Men har blivit sämmre nu dom senaste dagarna och de finns inget som hjälper. Och hos doktorn får man ju ingen hjälp heller, så bara tt vänta på den där jäkla gastroskopin. Men de ju lite mindre än 2 veckor kvar tills dess, och de känns som en lång väntan.
Man logger bara här hemma dag ut och dag in bara för att man inte klarar av något annat. Trött på de nu.
Jag vill träffa folk, ha kul, jobba, festa, shoppa.... ja listan kan bli lång. och jag vill hitta på nåt kul med min älskling.
Känns så pissigt att vi inte kunde hitta på saker och ha kul när vi var i fjällen. att jag bara var en tråkig flickvänn som inte gjorde nåt, men jag lät honom iaf åka han behövde inte sitta hemma med mig. och det är ju självklart. men ajg har dåligt samvete för att jag ska vara sjuk. men inget jag kan göra åt och ingen annan heller verkar det som. så fort jag blivit bra ska jag allt hitta på nåt med gubben. Vi ska ha kul. och jag ska inte ens klaga när jag blir lite förkyld eller nåt. de lovar jag. haha.

Så idag har de blivit att bara ligga hemma och så kommer väl morgondagen se ut också.
ska försöka diska lite ikväll men de e ju så sjukt tråkigt. hela lägenheten skulle behöva en omgång, men de får allt vänta.


Haha, lite kul kan man ju ha iaf.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0