paketöppning i förtid!

Ja då var det bara hmm, säger man 1 dag (om man räknar hela dagar) kvar när de är torsdagkväll och jag menar lördag. ja de måste bli så.
Som sagt då så är de bara 1 dag kvar till jag fyller hela 21 år. Känns underbart haha. och idag fick jag min första pressent av bästaste Maggan. Ett pressentkort på Mollys Hus. och hur passande är inte de såhär i flytt tider. jo det är kanon. Blev otroligt glad. Som ni kanske förstår då så har maggan varit och besökt mig idag, satt och snackade i 2 timmar. Hur skönt som helst. Blir lätt väldigt tråkigt att gå här hemma hela dagarna och inte prata med så många. Haha, jo jag har ju Krille hemma men man tröttnar rätt snabbt på att prata med han. Plus att han är kille och de säger väl allt.
Har även bakat chokladbollar idag. ska ha lite kalas här för mig på lördag och Tindra kommer så då var de bara att baka de hon gillar mest. Blir bara familjen på lördag, lugnast så för att jag inte redigt orkar ha så mkt folk här samtidigt.

Blir inget jobb heller för min del denna veckan. Lessen om jag tjatar om min mage men just nu är de den som styr mitt liv. Och den senaste tiden har han velat ha väldigt mycket uppmärksamhet från mig så. Ja de blir ju inte mkt mera än att se till att han lugnar ner sig. Så mina dagar blir de inte så mycket av, bara försöka ta de lungt och så.
Men ska få åka til eksjö och göra en gastroskopi så då hoppas jag dom hittar nåt och att de blir av snart.

Nåt jag är redigt sugen på är en såndär bra partykväll med tjejerna, när alla är på bra humör och alla lyckas bli sådär bra fulla så man har så himla kul. Bara få göra sig redigt fin och sitta o dricka och snacka är nåt som står högst upp på min lista just nu på vad jag ska göra när jag är helt frisk.

Bye

Party med dom bästa! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0