Sunday

Dagen har varit bra än så länge. Sov ganska länge idag både jag och krille, men sen gick jag upp lite tidigare och bänkade mig i soffan och slumrade till en stund till. Ända till Krille kom och väkte mig med lite frukost.
Sen blev de att bara ta de lugnt på morgonen. Sen åkte vi och stor handlade. haha, krille tycket det var jätte kul eftersom jag skulle betala. Så de blev en hel del. Summan slutade på 1000 kr ca. men då har vi mat så vi klarar oss länge. var väldigt skönt att komma ut lite också.
sen har jag bara suttit och kollat på Brooke knows best. så bra, man fastnar.
Men nu har jag suttit här ett tag. skaffat mig en ny snygg bloggdesign. ( malin som jag länkat på sidan som gjort den) så nu är jag äntligen nöjd.

Fixat lite bilder på pysslet jag gjort i veckan.
2 st tavlor och sen har jag fixat iordning en av mina ljuslycktor. de va ju lite juligt i den så.

Tanken har slagit mig många gånger nu och om en månad kanske vi har flyttat, kanske är mitt uppe i flytten. gud så kul. åh jag längtar så sjukt mycket nu.

Gastroskopi på Torsdag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0