världens sämsta!

Usch känner mig som en hemsk flickvänn just nu!
Fick precis ett gulligt sms av krille :

- Ville bara säga att jag älskar dig
.

Blir naturligtvis jätte glad men börjar undra varför han skriver så. haha. Inget som brukar hända.

-(vad har hänt nu?) älskar dig också jätte mycket

Fortsätter med det jag gjorde... plötsligt slår det mig. DET ÄR DEN 20 I DAG! Våran 2 år och 5 månaders dag.
(inget speciellt men vi brukar komma ihåg de, speciellt JAG!) skickar snabbt iväg ett sms.

- Förlåt älskling! nu slog det mig, det är den 20e idag. Älskar dig också. Puss

så nu känns allt hundra ggr bättre. men känner mig fortfarande lite dum för det första smset.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0