A trip to Hestra!

Jag måste vara världens tråkigaste männinska just nu känner jag.
Denna veckan var jag ledig fram till fredag. hade tänkt att nu tusan ska jag hitta på massor när det är fint väder. jag hade tänkt åka ut till stugan och sova där och sola och bada hela dagen lång, men vad gjorde jag ist.? jo jag stannade hemma. haha, de är ju för tusan inte sant. visst magen har bråkat och jag har väl inte riktigt varit på humör för det.
Idag är vädret kasst och jag deppar för att jag inte solat ett skit.
ska iaf åka ut till hestra idag och umgås med syster och flickorna lite. hoppas att det spricker upp så vi kan åka och bada sen.

i morgon blir det först arbetsförmedlingen och sen jobb hela dagen på skafferiet. även på lördag blir det jobb och det ska vara kanon fint väder. typiskt. men det får gå, för på söndag blir det sjön och vi stannar i stugan tills på tisdsg för på onsdag börjar jag jobba igen men bara 4 dagar för sen är det semester!!! whoooo!

ne dags att fixa sig för en hel dag med lek och bus .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0