En underbar helg

Haft en kanon helg verkligen.
I fredags tog jag en sväng till torget på morgonen köpte jordgubbar och lite. sen kom syster och flickorna upp på glass och jordgubbar och efter en stund anslöt sig maggan till oss. efter det to jag och maggan en sväng på stan i värmen. Sen la jag mig på uteplatsen och solade i några timmar. På kvällen kom lillis och krillarna kollade fotboll och sen satte vi igång grillen och käkade lite mat.

I lördags var det äntligen dags för en tripp till ullared. Vi åkte hemmifrån vid 7 på morgonen. sen blev det shopping hela dagen. var ju sjukt varmt ute men inne på gekås var det super skönt. dock var det väl inte jätte roligt att åka hem i värmen men de gick.
när vi kommit hem och packat upp det mesta velade vi en stund men kom fram till att det inte gick att vistas på storgatan så vi ringde lillis sen drog vi ut med båten. badade och grillade hela kvällen. sen åkte vi hem och somnade gott i sängen.

I söndags fick krille lite sovmorgon, men vid 12 satte vi fart ed båten ut på sjön. hittade en kanon klippa och solade och badade hela dagen. så himla skönt i vattnet nu med ju. helt underbart. var nog nästan mera i vattnet än på land. så nästa gång blir väl på söndag då det tydligen ska vara 30 grader ute. dock så jobbar krille till kl 7 på morgonen så kan tänka mig att det blir sent vi kommer iväg. men bara jag får bada.

Idag blir det väl att sitta hemma hela dagen. hade tänkt åka ut till stugan idag men de skulle vara molningt i morgon och kanon väder påonsdag så det blir att åka ut i morgon ist och sova där till onsdag. På torsdag åker jag och badar och solar men johanna och flickorna. och på fredag & lördag blir det jobb.

Ullardes shoppingen:
Korgar
Gardiner
Dukar
Lampa
Bikini
Skjorta
Skor
Burkar
Formar
Krukor
Blommor
Böcker
Ljus
Ute krukor
Linnen
Muggar

Det var mycket mera men detta som jag kommer på nu.



En del av parkeringen när vi kom. Ja vi var inte ensamna men det var inte så mycket folk ändå.




Några kassar blev det allt



En härlig lördagskväll på sjön.



Vi fick en grymt hungrig kompis under hela kvällen


Haha, nåt kul och pinsamt som hände igår när vi skulle åka hem på sjön.
Jag körde och när vi kommer till färjan så ska jag sakta ner och tyckte att satan vad den gick sakta båten och försökte gasa men det gick inte. haha, vi fick bensin stopp precis fraför färjan, mitt där den ska åka. det kom massa båtar och åkte förbi och folk stod och väntade som skulle åka med färjan. usch jag trodde jag skulle dö. men när vi fyllt på bensin i tanken så drog vi om alla som kört om oss när vi stod där. hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0