Gaaaaaah!

Blir tokig här hemma snart, gått hemma hela dagen och inte haft något att göra. Tänkt ligga ute i solen men så fort den går i moln blir det svinkallt och jag är påtok för rastlös för att ligga still men för trött för att göra något. Hur går detta ihop? Plus att magen har börjat bråka efter ett tags lugn.
Lite sol har jag lyckats få idag iaf. 
Skulle gått på kalas idag hos krilles mormor och morfar, men känner att magen inte klarade det så stannde hemma. ah det som äntligen hände något, jag som skulle få gå ut. men icke sa nicke. 

I morgon ska jag se till att göra något iaf, kan inte sitta inne en dag till. 

På lördag åker jag och krille till ullared, och tusan vad jag längtar efter att få handla massa onödiga skaer, haha. ne jag hoppasjag hittar mycket fint. om inte så har vi ju iaf gjort något kul :) 

Semestern närmar sig och jag och krille har inget plnerat, usch. vi sa att vi skulle ta dagarna som dom kommer men jag börja känna det nu att jag vill ha något planerat. jag vill veta vad för kul saker vi ska göra. blir galen om det inte är fint väder. då börjar jag stortjuta. krille är ledig 28-32 och jag hr ledig vecka 29 och vecka 32 . känns surt att inte ha 2 veckor jämte varnadra men inget att göra nåt åt. man hade ju velat känna att gud vad skönt med ledigt, men nu kommer jag känna mig grymt stressad över att jag måste göra något veje dag av min lediga tid. 
haha, ja jag vet jag har ju ledigt nu i 2 veckor men kan säga att det inte är nåt vidare kul när alla andra jobbar, speciellt krille. man kan ju inte göra nåt. och ska jag göra nåt får det bli med mig själv och hur rolig är jag som sällskap . ne nästa sommar ska jag fasen ha ett körkort. gud vad bra det skulle vara. jag måste sätta fart med det nu. ! okej kankse inte nu men efter sommaren, eeehm, måste nog skaffa mig ett ordentligt jobb innan dess. har ju inte råd med ett körkort nu ju :S . men det får nog bli mitt mål till nästa sommar. ett körkort. kan ju vara en bra investering . haha. 

Ne nu ska jag väl ta och sitta lite ute i solen. hmm, känns inget kul att sitta där när grannarna har långbord på gården. jaja, jag får väl stå som underhållning. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0