24 slut

då var vecka 24 snart slut och vi går in i årets midsommarvecka. känns underbart och det kommer vara kanon fint väder hela veckan. Nu är bara frågan. vad ska man hitta på hela veckan då? hmm, ja får väl bli att sitta på uteplatsen och sola. hade tänkt ta mig en sväng ner på stan i morgon med, sett att dom börjat med rean nu, så de måste man ju kolla in.

I fredags kväll blev det lugnt här hemma, kollade på film och myste med min älskling.
På löragen tog krille en rejäl sovmorgon och jag diskade och fixade här hemma.
Frammåt dagen åkte vi ut till hestra och hälsade på alla. Mycket mysigt. Hos syster bjöds det på fika. Tindra hade gjort syltkakor som hon bjöd på och hos mamma och pappa bjöds det på mat. Sill och potatis, men jag fick allt nöja mig med kyckling och sallad. Har ju gått och blivit alergisk mot färskpotatis och allt som har med mjölk att gösa. Inget vidare kul kan jag säga. Färsk potatis som är så fruktansvärt gott.
iaf när vi kom hem satte jag mig framför tvn och kollade lite på bröllopet innan jag hoppade in i duschen.
vid 5 tiden kom jennifer och efter 2 timmar kom maggan och vi hade lite tjej fest här hemma ända tills lillis anslöt sig till oss och vi fick hem krille från jobbfesten så fortsatte vi att festa och avslutade kvällen på krogen. Mycket lyckad kväll.

Idag har vi mest latat oss, okej lite har vi väl gjort här hemma också. Men mesta tiden har man spenderat i soffan. Grymt trött idag så funderar starkt på att bege mig mot sängen snart.



En söt liten Tindra vinkade av oss när vi åkte.



Det regnade och solen sken. Och det kn ju bara sluta såhär fint.



Jag och Jennifer mindes gamla tider och gjorde oss varsin piggelindrink.



Lillis anslöt sig till tjejfesten!



Min söta Maggan var sommar fin.




Körde på min nya vita klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0