Barnvakt, snor och shopping!

Idag har jag varit ledig hela dagen lång. Det har varit soligt och fint väder med idag, men vaknade upp i morse och var skit snorig, och det har hållit på hela dagen, plus att jag nyser hela tiden med. inget kul när man precis lagt på mascara.

Vid 12 idag mötte jag iaf upp syster och Tuva, Johanna hade lite ärenden på stan så jag var barnvakt en timma. Och vilken perfekt unge hon är, satt helt tyst i vagnen hela tiden medans jag gick i affärer och shoppade :)
Köpte en fin vit klänning linne på åhlens som jag spanat på länge, köpte en i rosa i våras när Tuva döptes, med sen har jag ändrat mig och ville ha den vita och nu hade dom sänkt ner den 100 spänn så jag vart skit glad och köpte mig en :)

Sen gick jag hem och lagade lite mat till mig själv. Hade planer på att måla och fixa massa här hemma, och även sola och fixa på uteplatsen men råkade decka i soffan i 1½ timma. aaah, att man kan bli så irriterad. och inte har jag gjort nåt efter det heller. Pratat med jennifer och handlat lite. och nu gör jag nog inte många knop till idag. haha. huvudet känns som en stor sten som de rinner snor ur. usch!

I morgon blir det jobb på skafferiet i 6 timmar, jag stänger, men skönt nu har vi sommarjobbare där så slipper man vara helt ensam sen på kvällen. skönt att han någon som hjälper till och som man kan gå och tjöta med ;) 



Idag körde jag på min nya fina jacka. oh vad jag älskar den. 



Denna mysiga tröjan köpte jag på rea förra veckan. 99 spänn och jg som var sugen på att köpa den när prislappen visade 299 kr, tur att jag väntade :)



Ännu en ny favorit som jag köpte på rean förra veckan. 74 kr. 
ah, vad jag älskar rea :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0