Blogg torka!

Ojoj, nu var det 6 dagarsen jag uppdaterde. oops. ne men ett tag var det så himla fint väder så jag hade annat för mig än att sitta inne. sola naturligtvis. sen har det vart ganska mycket jobb och sånt. så det har ju inte helt blivit av att jag haft lust till att blogga. men nu ska jag nog ha lite tid. det är ju kasst väder ute och sen blir det inte så mycket jobb för mig på ett tag. jag hade räknat med att jobba hela somaren nästan emn de blev verkligen inte så visst. men hoppas att det blir ändrat. då jag inte har en aning om vad jag ska göra i höst.
iaf de har väl hänt lite saker iaf när jag varit borta härifrån.

Förra veckan och innan det var det ju kanon väder. På fredagen när jag och min älskling slutat jobba packade vi ihop och ringde lillis och tog första turen ut på sjön. vi hittade en kanon klippa och vi låg där i 4 timmar och bara njöt, grillade korv, lyssnade på musik och aah, tusan vad det var mysigt. 



 


Förra lördagen var det karneval här i stan och det var lika kul som vanligt. Efter det vid 2 tiden åkte jag ut till hestra en sväng. träffade familjen och låg och solade på trädgården. träffaden även söta Tindra.
På kvällen kom sara förbi och vi satt på min uteplats, käkade pizza och pratade massa. Riktigt mysig dag.





På söndagen var det också kanon väder så vi gick upp tidigt stte oss i båten och åkte ut till stugan. jag körde och krille satt jämte. Hade en härlig dag ute i stugan med svärföräldrarna. God mat och massa sol.
Brände mig rejält dock men vad tusan det är sommar och någon gång ska man ju bränna sig varje år. haha.

Japp det är väl vad som hänt. vad jag minns iaf.
Nu väntar jag på att det ska bli sommar igen. har ju haft riktigt kasst väder nu på sista tiden så jag vill ha sooool nu när jag är ledig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0