Dåligt väder, rea shopping och bakning

Japp idag har det varit dåligt väder igen, eller inte jätte dåligt men många mörka moln. Så då passade jag på att ge mig ut på stan och kolla in utbudet på all rea. och tusan vad mycket det fanns. Och som vanligt ser man jätte mycket men efter att testat och testat så blir det ändå aldrig som man tänkt sig, det sitter inte lika snyggt eller är påtok för långt eller nåt annat fel. tråkigt men ändå bra för ekonomin. jag hittade iaf 2 sta lång tröjor med puff ärmar i vitt och rosa och en söt blommig klänning med volanger. så jag är nöjd.

När jag kom hem så satte jag igång och bakade lite. Passa på nu när det är dåligt väder så man slipper när det är fint. och super bra att ha med sig ut på sjön i sommar. haha, därför jag bakade ju. blev iaf syltkakor och kokostoppar. om gubben blev glad? ja han älskar kokos.

Nu i eftermiddag har magen bråkat och jag är super trött skulle kunna somna när som helst. men jag har lyckats hålla mig vaken. nu sitter jag och väntar på att Lotta på lisseberg ska börja. ooooh, nu är det sommar och nu fattas bara allsång på skansen.

Midsommar snart med.skka bli mysigt. men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. hmm. kanske blir att åka ut till hestra och vara ed mina söta flickor hela kvällen när deras föräldrar festar. ja det är ju ett alternativ. och vi ska ut på sjön på lördag så kan vara skönt att inte vara bakis. Men det är ju midsommar Tur att jag har några dagar på mig att fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0