God morgon?

idag, eller igår sa jag till krille att jag inte kommer orka vara vaken länge idag. och här ligger jag. klockan slår snart 03.00.
Maggan har hållit mig sällskap i telefonen i flera timmar nu i natt, hon var onykter och jag ensam. ja så då kan de bara leda till en sak. Massa prat. nu sover hon nog jämte sin jocke. och här ligger jag. ensam och rädd. Plus att jag har så sjukt ont i magen. pratade med min man nyss och han lär inte komma he än på ett tag. sjukt mycket att göra. eller sjukt mycket folk som ska åk taxi just idag. fattar inte, kan dom inte bra GÅ hem och lägga sig så jag får hem min krille så han kan ta hand om mig.
usch det blåser och regnar ute så de knakar och slår mot fönstret. inte roligt. men snart kan jag nog dra upp rullgardinen och se solen komma upp på himlen.
just nu tackar jag gudarna för bärbara datorer sammtidigt undrar jag hur han tänkte när han skapade fiskmåsen, dom håller inte käften. gaaah, fast skönt att höra något annat än läskiga ljud. men kunde inte dom också fått ett gulligt litet kvitter ist för detta skrik.

iaf, hur kommer det nu bli med min söndags planer? krille kör taxi i några timmar till och jag har magkramper. jag ska ju till linköping i morgon. hmm, fasen att inget blir som jag vill.

Ja, God morgon på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0