Sjön och stugan med Maggan

Solen skiner och inte ett moln på himlen. Idag ska jag och Maggan ta båten ut på sjön och åka till stugan. Första gången jag ska åka själv utan krille, haha, eller köra själv utan krille. nervöst. haha, men det ska nog gå galant :) Kommer vara borta hela dagen. underbart.

I morgon känns det som jag har tusen saker att göra. Maggan fyller 21 så blir att fira henne, hitta en pressent, m.m sen har jag stora funderingar på att färga håret lite ljusare också, men det får vi se, men 90% säker iaf. sen på kvällen ska jag och krille troligtvis åka till gränna och käka om väderet är fint. eftersom han jobbar på midsommar kan ju ha  och jg fira lite innan :)

Ne nu ska det packas matsäck och lite annat.
ha en fin dag!



Här ska vi spendera dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0