Soligt och Ledig

Idag skiner solen som bara den. Och jag är ledig, eller jag vet inte riktigt när jag jobbar igen men jobb blir det vet bara inte när, inget innan midsommar iaf.
Jobbade 6½ timma igår och det gick bra, även att jag mådde väldigt illa till och fån hela dagen (nej ingen bebis påväg).
När jag kom hem hade krille maten klar. Grillat som vi käkade på uteplatsen. gud så underbart det är med uteplats, haha. ingen jäkla balkong.

Idag ska jag bara vara hema och slappa i en solstol i solen. måste ju se till att få lite färg nu innan midsommar. Plus att till helgen kommer regnet tillbaka :(

Solen dyker inte upp på uteplatsen förens kl 12 - 13 så jag ska ta och fixa massa här innen först så jag har det färdigt. Då behöver jag inte tänka på något sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0