Söndagstur!

Vid halv fyra tiden inatt kom krille hem och jag låg fortfarande vaken, men somnade ganska snabbt när jag visste att jag hade han hemma.
lyckades sova ända till kl 11 i dag vilket är väldigt ovanligt, men inte så konstigt.

När krille hade vaknat och vi gjort oss iordning åkte vi iväg till linköping för att jg skulle köpa en biker jacka jag spanat på länge och även försökt beställa hem från gina. men nu gav jag upp och åkte och köpte en. vädret var ganska bra idag, massa sol och massa moln. men det var mys.
sen tänkte vi åka och kolla på när flygvapnet (eller nåt) hade uppvisning i linköping, men det var sjukt med folk och ingen parkeringsplats i närheten plus att vi trode att det var slut med så vi åkte mot mjölby och käkade mat på burger king ist, vilket var super gott.

nu har jag legat i sängen och kollat på film BROTHERS. oh satan vilken bra film asså.
nu blir det soffmys med min man innan jag går och däckar i sängen.

i morgon blir det faktiskt jobb i några timmar. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0