Vill inte ge sig

Förkylningen vill verkligen inte ge sig.
Hostan plågar både mig och krille, speciellt på nätterna då jag ligger och hostar konstant. det har slutat med 2 nätter i rad nu med att krille gått ner och lagt sig på soffan för att försöka lyckas sova där.
Inatt låg jag vaken till 4 innan jag somnade några timmar innan det var dags att börja hosta igen.
Gör verkligen allt för att de ska sluta men de går inte. haha, dock har jag inte tagit mig ner till sjukhuset men vad gör dom åt en förkylning. Inget så har ingen lust att släng 150 spänn i sjön.

Igår blev det några timmars jobb på skafferiet. 
sen på kvällen kom lillis på besök hos mig och krille och vi invigde grillen, och gud så gott det var. 
dom hade även hyrt en film som vi kollade på. och den var riktigt bra, minns inte vad den hette. 

idag har jag städat hela lägenheten vilket var behövligt. nu sitter jag och slappar i soffan och väntar på att min älskling ska komma hem. de är tyvärr en timma kvar. men ändå. 

I morgon blir det jobb igen, sen ledig på torsdag sen jobb på fredag. 

 


Älskar min nya rutiga klänning!
kankse behövs lite mera bränna och de kommer bli ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0