Bara massa Kul

torsdag morgon. Ligger på soffan och kollar på vakna med the voice som tyvärr är slut snart.
maggan kommer till mig om en timma ungefär, om hon skriver provet på en tmma och får sluta efter de vill säga. men de får vi hoppas på.
sen ska vi ta oss en sväng på stan. ska bli mysigt. sen är det tvätten som gäller nu igen, känns som vi tvättar jämt.
I moron ska jag till jönköping med johanna och flickorna. ska åka dit och shoppa. men vi kan inte vara där så länge eftersom barnen är med och det passa mig perfekt. eller min mage passar det väl. haha
På lördag kväll ska vi ut till hestra och fira pappa som fyllde år igår.
så jag längtar efter allt kul som ska hända nu dom närmsta dagarna.

Igår köpte jag en sak också. som sitter i min hall nu. men de får ni se bild på en annan gång. jag är grymt nöjd iaf :)

nu ska jag ta o göra mig iordning.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0