bara skit!

Lördag morgon och här sitter jag ensam. krille har inte vaknat än. så snart får jag väl gå upp och hoppa i sängen.
idag blir lördagsnöjet TVÄTT. Inget vidare kul men de behövs. tvättade i veckan men de fanns inte redigt tid till allt så får bli att köra några maskiner idag också.

igår kväll kollade vi på så ska de låta som äntligen börjat igen. Alltid lika mysigt.
Kvällen för mig började med ont i magen och de blev bara värre och värre. skulle gärna velat ha min värmekudde då men den brann ju upp en natt förra helgen när krille skulle värma den i micron åt mig. ja han kände väl att han hade gjort sitt. dock hade jag behövt han ett tag till.
Kvällen slutade med att jag låg med feber. Inte kul. Men de är sånt man får leva med när man har denna sjukdom. plus att när jag vaknade i morse så har min näsa börjat rinna. ska jag också åka på en redig förkylning nu som krille har?!

Är så himla sugen på att göra nåt, åka iväg nån stans. shoppa, äta god mat och bara ha de bra. men de kan jag ju helt glömma. för de första så har jag knappt en krona kvar denna månaden och lär inte bli överdrivet mkt kvar när lönen kommit och räkningarna är betalda. och för det andra så har jag en mage som aldrig vill göra nåt.
har stor lust att bara iaf gå ut på stan men de får jag skippa idag också. aaaah, jag blir galen av att bara sitta inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0