Då var helgen snart här

Sitter i soffan nu och bara latar.
Städat lägenheten nu i eftermiddag/kväll. så nu äntligen är den ren och fin.
Vi har även satt upp massa på väggarna nu. men mkt kvar, väntar ju på att få tapetserat i sovrum och vardagsrum så innan dess har man ingen större lust att sätta upp nåt.
Har även tvätten idag, så nu väntar vi på att de ska torka så mkt som möjligt nere i torkrummet innan vi tar upp det. Funderar sarkt på att gå upp riktigt tidigt i morgon och sätta igång med allt för kl 10 kommer syster med hennes småflickor och fikar. Och jag har stor lust till att gå bort till torget och köpa mig lite blommor. så de får de nog också bli innan 10 :)
vill bara känna att det är fredag och få göra lite extra helgfint här hemma. en bukett tulpaner skulle nog bli fint .

ne nu ska jag kolla på tv en stund till sen blir det duschen innan sängen.
god natt 


Mina småflickor som kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0