en fantastisk helg

Här kommer en uppdatering om en helt fantastiskt skön och kul helg jag haft.

I fredags gick jag ut på stan med johanna och små flickorna. Det var hur skönt väder som helst. ja 15 plus rättare sagt. Hur skönt är inte det?
efter stan gick vi och köpte lite mat som vi åt hemma hos mig, sen var dom kvar ett tag och vi pratade och busade emd tjejerna.
När dom åkt så ställde jag mig och diskade sen gick jag ner till jennifer på skafferiet en sväng och snackade lite.
Kvällen fick jag dock spendera själv då krille var ute och festade. men jag roade mig själv med att glo på tvn.

I lördags så tog jag det lungt på morgonen och vid halv 12 åkte jag, syster och mamma till boxholm och flemminge herrgård och shoppade loss på en loppis som var där. Hittade lite saker som ni kommer få se bild på nån gång ;)
när jag kom hem därifrån stod krille i köket och fixade lite mat, sen fixade jag med mina nya grejjer och vid 5 var det dags att åka ut till hestra där hela familjen var samlad för att fira våran pappa som fyllt år. Där bjöds det på god mat och massa prat och bus med flickorna. på kvällen åkte vi hem och gosade ner oss i soffan och kollade på tv innan de blev sängen.

Sov som en stock inatt och gick upp kl 10. då tog vi de lite lungt först sen satte vi oss i bilden och åkte runt till lite affärer här i stan. jag skulle nämligen inhandla lite blommor, jord och nån una att plantera i och jag hittade lite granna. så när vi kom hem var jag ute och fixade med alla blommor och gjorde så fint på uteplatsen. så nu är de bara ute möbler som fattas. och lite fint väder :)
Vid 4 vankades det kalas hos krilles mormor och morfar. så det har vi nu kommit hem ifrån och nu blir det mys resten av kvällen.

Ja så har min helg sett ut och den har varit helt kanon.

Bilder kommer nån gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0