Feber!

Japp då ligger man hemma med feber då. lagom till helgen.
Har iaf varit ute i hestra idag och målat klart min byrå. målade även en fotoram, en bricka och några tavellister också. så de känns bra ;) nu sk ajga bara vänta på att de ska torka så jag kan få he det hit. kommer bli jätte fint sen.
nu har jag och krille bara legat i soffan och myst. kollat på film. 2012. den var riktigt bra.
ikväll ska vi se Äntligen midsommar också. kommer bli en lugn helg som vanligt. 

grymt dålig och tråkig uppdatering här i bloggen men de ska jag försöka ändra på. 
i morgon ska jag se till att lägga upp bilder på lite nytt jag köpt. jätte fina saker. naturligtvis. 
och snart nån gång kommer det bilder på lägenheten också. men man vill ju få helt klart innan. 

nu ska jag ta och mysa vidare. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0