Fredag

Freeeeedag!
Åh vilken härlig känsla.
idag vaknade jag upp till en skinande sol och en klarblå himel. Doch har det ersatts av gråa moln nu, men det är fortfarande varmt ute. Ska ut på stan med syster och flickorna. var planerat att åka till jönköping, men de blev inte så så de blir en sväng på stan.
Dock är inte min mage så sugen på det men jag hoppas att han ska komma på andra tankar. för jag vill ut på stan.

Igår blev det stan med magga och det var så mysigt. sen var jag , maggan och krille barnvakt åt tindra och tuva en stund. efter det så käkade jag och krillevåfflor.
sen färgade jag håret på kvällen, kännde att jag behövde det och de vart kanon bra. haha mörkbrunt som vanligt men ändå. ;)


Ne nu ska jag ta och få nån ordning på magen, vet dock inte hur men ändå.


Ny färgat hår och en ny tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0