Fredagsmys

Åååh en sån underbar fredag. kan inte alla dagar vara såhär?!
Som sagt så hade jag lite folk uppe på fika idag hos mig. väldigt trevligt.
efter fikat tog jag, johanna och småflickorna en sväng på stan. bara gick och myste i de fina vädret.
när dom åkt hem tog jag fig lite mat framför tvn. sen satte jag igång och sy dom aldra sista gardinerna till lägenheten. så nu är de äntligen klart. naturligtvis skulle ju min mage totalt ge upp på att vara bra idag. men jag bet ihop och fick gardinerna klara. sen dess har jag bara suttit här i soffan. inte lyckats ta mig nån annan stans.
hade tänkt följa med min älskling ut på stan när han kom hem från jobbet, men de fick han tyvärr göra själv. hoppas på att jag är piggare tills i morgon. då ska vi hämta en köksbänk hos svärföräldrarna och åka ut till hestra och måla den, sen ska vi ta med oss en soffa till de lilla tv och datarummet (krilles rum) så då hoppas jag att jag är pigg.
ikväll blir de redigt fredagsmys. ska göra en skaldjurspaj och bjuda gubben på sen ska vi kolla film och bara ta de lugnt. åååh vad härligt.


Mina fikagäster.


Lilla Tuvan.


Lilla Tindra vart varm efter att ha sprungit runt så hon slängde av sig tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0