Inga krafter

ligger i sängen helt utslagen. inte bara magen som krånglar med denna sjukdom. man blir helt orkeslös. kroppen vill lixom inte hänga med helt. och det är verkligen piss. denna dagen har magen helt gett upp. haft redigt ont i magen sen i fredags nu och idag fick den sitt utbrott. får så ont att jag viker mig dubbelt. och då ska vi ju inte prata om hur många besök de blivit hos herr toalett. fan vad jag hatar detta.
har iaf bestämmt mig att kolla upp med läkaren om ett kirurgiskt ingrepp. det vill säga att dom tar bort en del av tunn eller tjocktarm. hört många nu som gjort detta och blivit helt bra. och de är nåt jag verkligen vill. så det står överst på min att göra lista!

idag var jag även nere på en blomster affär och köpte mig en fågel bur som jag gjort iordning så fint. men bild kommer på det senare nån dag. även lite mera bilder på lägenheten. dock blir de inga bilder på vardagsrummet än för att jag är inte klar med det. nya tv möbler ska inskaffas. och de kommer bli såååå bra.

I morgon är det arbetsförmedlingen som gäller. dit och lämna in månadspappret så jag får lite pengar denna månad. så jag hoppas att jag ska bli bättre efter en natts sömn. annars vet i tusan hur jag ska lyckas ta mig dit. men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt.
tanken är även att jag ska ut till hestra och måla på min byrå för sista gången. sen ska den torka ordentligt innan den får komma hem.

tog mig ett varmt bad nyss och låg och läste. som jag sagt innan så är det den bästa medecinen för min mage. men så fort de varma vattnet försvunnit sätter de fart igen. men man kan ju inte leva i ett badkar. eller?
ne nu ska jga fortsätta läsa min bok innan jag deckar.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0