inneboende

ja då har vi skaffat oss massa inneboende här hemma hos oss. Dom betala ingen hyra, tar ingen plats och äter inte upp våran mat. och dom verkar grymt förtjusta i Krille. jag har fått konkurenter.
Ja dom kallas sig baciller iaf. Nu är de andra gången krille ligger hemma och är sjuk. förra veckan låg han hemma i magsjuka och denna veckan är han grymt förkyld. hmm, vet inte hur jag ska göra för att få dom att flytta här ifrån. Hur många kvinnor vill ha en sjuk karl hemma hela dagarna? inte jag iaf.
och inget gör dom heller. Äter, sover, skiter. Då kan jag lika väl skaffa mig en katt. haha.
nee, nu ska jag inte vara taskig. men de kvittar om jag ligger hemma och är sjuk då måste man lika fan ta hand om allt men när han ligger hemma och är sjuk. ja då händer det inget. lite mera stökigt än vanligt bara. och massa snorpapper överallt. vad underbart livet kan vara. not!

Fick hem mina kläder jag betällde med. fick dom igår. så nu har jag en ny vårjacka. och den var helt okej. den får duga. har ju några till att byta med så. haha.
har även ,agt upp massa kläder på tradera med som jag ska bli av med. sånt som bara ligger hemma och aldrig blivit använda. så hoppas nån nappar på de så jag kan gå och köpa lite nya kläder sen :) haha.

ne nu ska jag ta och göra nåt. här kan jag inte sitta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0