Jag är sämst

Dålig stil jag vet. lovade att lägga upp bilder på lägenheten idag. Men har varit så himla fint väder och jag har umgåts ed min syster och lilla Tuva mestadels av dagen. Gått på stan och massa. sen var jag hos jennifer på skafferiet en sväng och när jag kom hem därifrån så har jag mått så himla dåligt. bara legat i soffan, därför blev det inga bilder idag.
Men enligt vädret så ska det regna i morgon så då lär jag hålla mig inomhus och ha mycket tid för att fixa med lite bilder.
Men jag kan ju säga att jag lovar inget. men jag ska försöka.
Vill ju visa er hur det ser ut här hemma.

Jag är så himla förbannad. Jävla vårdcentral man har. haha, de har nog aldrig kommit nåt bra från det där stället.
för 4 månader sen skickade min läkare en remiss till en dietist som jag skulle få komma til för att få veta hur jag ska äta för att min mage ska må så bra som möjligt. och idag ringde hon. 4 jävla månader senare kan man få en tid. hahahah! den 10 december skulle han skicka en remiss, idag ringde kärringen och den 6 april ska jag få koma dit! Fy satan vilken dålig stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0