Lite smått från lägenheten!


Sovrumsfönster och vardagsrummsfönster.


Nyckelskåp och spegelfönster som jag köpte i ullared.


Ett hus jag fick av syster med familj i inflyttningspressent. Passade perfekt ihop med tavlan jag också fått av dom.


Hylla i köket och den fina nya hatthyllan jag fick av krille.


En krokhållare som jag har i sovrummet och sen lite från vardagsrummet.


Nya fina kuddar som ligger i sängen. Den stora gråa ljuslycktan jag köpte i ullared.



Så det var lite bilder från lägenheten. man som jag sagt så kommer de bilder senare så ni kan få se hela lägenheten. men först ska jag få lite ordning här. lite som fattas och mycket som ska plockas undan. men de ska nog vara klart till helgen förhoppingsvis.
sålänge får ni njuta av dessa bilder och vänta in dom andra.


Kommentarer
Postat av: Emelie Allvin

Vad fint ni har det :)

På kökshyllan står det ju en köksvåg, gud vad fin var har du fått tag i den?

Kram!

2010-03-04 @ 15:26:26
Postat av: Isak

Det ser ju riktigt hemtrevligt ut. :)

Väntar spänt på fler bilder.

2010-03-05 @ 14:31:03
URL: http://blogg.alexanderisaksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0