lördag

Sitter hemma själv nu. Sambon åkte iväg till Jönköping med sin far. Han skulle till ikea och handla lite saker till lägenheten. och jag fick stanna hemma. är fattig som en kyrkråtta. plus att både jag och krille låg vakna i sängen inatt. Hade så rymt ont i magen och mådde illa. så varken jag eller krille kunde sova. de är lite bättre nu , men tyckte ändå de vore bra att stanna hemma. så blir väl att slå på en film eller nåt. känns hemskt att ligga inne när det är så fint väder. lust att gå på stan, ta en fika och shoppa massa. men de kan jag ju bara glömma.

igår kväll var vi hemma och kollade på film och bara myste. ikväll är det melodifestivalen som gäller. hoppas jag kan få krille att kolla på det med mig, jag satt ju med han igår när han såg skit programmet På spåret. så nu tycker jag det är min tur att bestäma. haha´.

i morgon blir det nog en lugn dag också. ska iaf ut till hestra och hämta byrån och allt annat so är målat :)
wooooh ska bli så kul att få hem det.


Dagens!



Här är en sak jag köpt i veckan. Sååå nöjd. dock ska det dit en murgröna i också.
Men de kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0