Lördags kväll

Ja då var det åter igen lördag kväll. haha, man kan ju bara skratta åt hur fort tiden går.
Idag har vi fixat med lite möbler. Börjat måla en bänk ute i hestra nu som jag ska ha vid köksbordet typ. sen har vi hämtat hem en soffa till de lilla rummet. sen har jag pysslat med lite här hemma. fått upp en tavelhylla på väggen och ett väggord har jag satt upp på väggen vid trappen. så i morgon ska jag ge krille en spark i baken så han sätter upp allt annat som jag inte kan göra.
förutom detta har jag bara legat på soffan. haft så grymt ont i magen idag, den har hållit på sen igår etermiddag.

iaf i morgon blir de att få upp resten på väggarna sen vid halv 5 kommer mina föräldrar, lillebror och svärmor upp på en inflyttningsfika. nu har vi ju börjat få ordning så tyckte de var dags. och mamma är så nyfiken på hur de ser ut nu när gardiner är uppe och så :)

ne nu ska jag ta och kolla på melodifestivalen helt ensam. krille kollar på hokey på övervåningen.
så helt ensam är jag inte, jag hör ju när han skriker där uppe och det känns ju trygt :)




Kommentarer
Postat av: alex

Jättefin bild på dig verkligen!

Hoppas allt är bra kram

2010-03-08 @ 11:00:00
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0