Ny vecka

Då var det måndag. började dagen med att bara lata mig, gjorde typ inte ett skit. och såhär höll jag på ända till kl halv 2 innan jag tog tag i sa´ken och satte igång och storstädade lägenheten.
samtidigt dunkade jag musik och hade balkong dörren öppen. så underbart. nu är de väl ändå vår? även att all snö ligger kvar.

igår åkte vi ut till hestra . skulle hämta min byrå och alla andra grejer och tusan vad bra det blev. så himla nöjd :)
passade på att busa med tindra och mysa med tuva som också var och hälsade på mamma och pappa.
på kvällen satt jag framför datorn och beställde hem lite kläder. hoppas på at de blir bra. får dom i morgon.

ne nu kom min älskling hem från jobbet. dags at fixa middag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0