Ny vecka!

Då var det återigen en ny vecka.
idag har jag bara legat inne hela dagen. känns inte jätte kul när de är så fint väder. men magen har gjort skit ont hela helgen så jag kännde att jag behövde en hel dag när den bara får vila. dock blir de inte hela dagen, ska ut till hestra i eftermiddag och måla klart min byrå. vill ju ha hem den hit så fort som möjligt nu ju :)

igår fixade vi här hemma sen tog vi en mysig eftermiddagsprommenad på stan sen vid halv 5 fick vi lite fika gäster. sen var det gossip girl på tv. äntligen. gjorde även hemma gjord pizza .

denna veckan vet jag inte hur den kommer se ut. men det lär ju visa sig. ;)

tråkigt inlägg. haha, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0