Ruggigt!

usch vilket hemskt väder det är ute. Nu efter att snön har börjat smälta bort så ska de naturligtvis komma mera. är så otroligt trött på detta, kunde inte det fina vädret som varit hållit i sig?
Vill att våren ska komma nu.
Har kännts som den varit påväg nu ett tag men inte då.

Helgen har varit lugn här hemma hos oss. mest varit inne. pga av att båda legat och varit sjuka.
men igår gick jag iaf ut och skottade på vår ute plats, och jäklar vilken träningsvärk jag har idag. blöt snö är då inte lätt vill jag lova.
sen har jag fixat lite här hemma också, satt upp några tavellister och så.
egentligen skulle dom suttit i hallen men de gick inte borra i den jävla väggen . så jag hittade lite andra ställen att smälla upp dom på.

har stora funderingar på att fixa lite bilder på lyan att lägga upp här i bloggen. så de blir det nog tills i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0