Snart helg

Ja då var det snart helg då. Påskhelg. Betyder att jag får ha min älskling hemma extra länge.
På lördag ska vi ut till hestra och köka påskmiddag hos mamma o pappa. Plus att Johanna och Andreas och små flickorna kommer komma. Så lördag ser jag fram emot. Mera planerat har jag inte för helgen. Kanske blir att festa till det lite på lördag, krille jobbar så annars får jag sitta hema själv och det har jag ingen större lust med. Men sen är de ju min jävla mage som ska vara sugen på lite alkohol med, och senast gick det ju inget vidare bra tyvärr.

Nu är mina möbler på g med. Får bordet på fredag kanske, förhoppningsvis. sen är nog tv bänken på g till nästa helg. sen är det klart. Woooh, gud vad nöjd jag är. haha, inte ens fått de än men jag vet att de kommer bli kanon snyggt.

Nu har jag tagit tummen ur röven och fixat lite bilder med.


Äntligen är det uppe och mitt. Vi har dock nåt konstigt i väggarna som absolut inte går
att borra i så de fick bli nål och tråd, men de får duga så länge tills jag kommit på
något bättre.


jag var ju på loppis i Boxholm i helgen också. Där hittade jag denna fina bricka.
För ynka 125 kr.


2 söta tavlor blev det också. Endast 10 kr st.


Ännu en söt tavla med otroligt snygg ram. 40 kr fick jag ge för den.


Haha, och ännu en kudde. 75 kr för den. Men de var den värd.


En söt krans hittade jag. För 50 kr.


2 st otroligt söta socker burkar för 20 kr st.


en jätte stor tavelram. kollat efter en länge att måla vit men nu hittade jag en
vitmålad och klar. Bara 50 kr.


I söndags platerade jag och gjorde fint på uteplatsen.
Zink hinken köpte jag också på loppisen för 25 kr.
Den vita krukan hittade jag på jysk, också den för 25 kr.


Igår tog jag en sväng på stan och då hittade jag denna sköning. bara att ta fram plånboken
och så fick den följa med mig hem.

Ja de var de senaste köpen jag gjort. Och inte har jag betalat några större summor för mina saker.
Och jag är grymt nöjd med allt :)


Kommentarer
Postat av: maggansagganflaggan

fina grejer och fin den nya sidan blev :)

2010-04-01 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0