Som jag väntat!

Då var jag tillbaka här igen efter ett litet uppehåll!
Vi flyttade ju för några veckor sen och sen dess har vi inte haft nåt internet.
och hur passande var det inte att jag har gått och köpt mig en egen bärbar liten dator.
Den är superliten ohch helt prefekt. Min första helt egna dator. gott!

kanske ska ge er en lite uppdatering av vad som har hänt nu då sen flytten!

det började med att vi fick nycklarna den 12 februari sen höll vi på att flytta hela långa helgen. men de gick kanon bra. krille och Lillis flyttade allt medans jag och mamma packade upp och röjde undan när dom fyllde på med nytt. Sen höll vi på och fixade iordning här hela veckan efetr det.
Vi har även varit på ikea och inhandlat gardinstänger, gardinty, kuddar och massa som behövdes.
Så sytt gardiner har jag också roat mig med. 
så allt börjar se riktigt bra ut här hemma. bara lite småsaker som fattas än så länge. men de komer väl med tiden.
vi ska även få omtapetserat både i vardagsrummet och sovrummet eftersom de var så mkt fula mäken på vissa väggar. så jag hoppas de blir av snart :)

I söndags var jag i ullared med mamma, maggan och gunilla maggans mamma) .
vi åkte från tranås kl halv 6 så de var en grymt tidig morgon för min del.
jag köpte iaf: 
4 vita lampfötter
2 lampkjolar med monogram
2 lampskärmar
2 taklampor
Ett spegel fönster
En ljuslyckta
En matta till hallen
Lakan med rosor
handdukar
En vågtång (locktång)
4 st linnen
och lite annat smått
vart inte så jätte mycket men för att de ändå var ullared så gick de på rätt mycket. haha, jag köpte ju inte det billigaste men hade jag köpt de här i stan hade det varit 3 ggr så dyrt. så jag hade en kanon dag.
när jag kom hem så satte jag igång och fixade med allt som jag köpt. och även de blev jätte bra.

Nu ska jag bara spara ihop lite pengar så ska jag köpa nya tv möbler. och de kommer bli så fint när dom äntligen är mina :) 
I morgon ska jag även gå och köpa stora HOME ordet som jag hittat på stan och de ska få pryda min hall.

Detta är väl de som hänt med lägenheten. än så länge. kommer lägga upp lite bilder, förhoppningsvis i morgon. men de kommer inte blir på allt. ni får gott vänta tills jag är helt nöjd ed allt och vi fått iordning allt som det ska vara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0