drömmar

Fy stan vad jag är trött. måste ha sovit påtok för länge. ögonen känns som två tennisbollar.
drömt så mycket hela natten också, och jag minns allt.
bla har jag fått en söt liten dotter och flyttat hem till hestra. Krille fanns inte med nånstans. haha.

Det var cirkus här i stan och jag var livrädd för alla clowner, trollkarar, gubbar på styltor och allt. så jag sprang in på åhlens och dom följde efter mig in dit så jag gömde mig hos en skit snygg kille och hans familj (dom var på åhlens och han var egentligen inte alls snygg)

Sen var jag hemma som tydligen var asby, där hände de massa saker. jag maggan och jennifer skulle med en buss som gick kvart över 4. jag var bara tvungen att gå hem och hämta massa saker. och jag gick själv. 
vid mitt hus hade mamma varit där och flyttat runt på alla mina krukor på uteplatsen. 
helt plötsligt börjar det komma massa små skit varma bollar efter mig och alla som fanns i närheten. vi var tvugna att lägga oss på marken sen åkte vi ner för en backe gjord av is. hahah, precis som den där sporten. 
sen hittade jag en snygg kille som jag hängde på och sen åkte jag bil med han och hans syskon och mamma. haha, jag fattar inget. vart kommer drömmar ifrån?  

idag är jag ledig och ska åka och handla blommor och massa till uteplatsen. åh vad kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0