En dag i stugan

Igår blev vädret riktigt fin så jag och krille satte oss i bilden och åkte ut till stugan en sväng. och det var helt underbart skönt. var ett sånt kanonväder. svärfar hämtade oss vid färjan och sen åkte vi till stugan, var där en sväng sen stte vi oss i båten igen. krille skulle fiska och jag ville sola så vi var ute en stund. tillbaka i stugan så blev det mat. Grillat, åh så hott det var. efter maten la jag mig i hängmattan och de riktigt brännde på kroppen och de var så himla skönt. efter ett tag var det dags att åka hem men innan det tog vi årets första glass vid färjan. åh nu är det väl sommar? när vi kom hem gick vi bort till torget där balen var. fanns många riktigt fina par.
sen blev det en lugn kväll framför sommarkrysset.

idag har vi bara latat oss, tog en promenad på stan. och nu har krille stuckit till en kompis och jag sitter här själv.
antr att de kommer bli en fortsatt lugn dag. men de är skönt det med ;)


Ååh, så underbart


Väntar på skjuts ut till stugan

Jag och min man

Lycklig över en fantastisk dag som väntades.

Längtar efter riktig värme i vattnet så amn nån gång kan få ta sig ett bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0