Grå fredag

Usch vädret har verkligen inte varit bra idag. Tråkigt.
Men har händå haft en ganska skön dag. Som sagt blev det inte stugan som var tänkt, men dit ska vi i morgon ist. Hört att det ska serveras grillat.
Idag har jag iaf tagit det ganska lungt, tog en sväng på stan med min älskling, köpte lite gott till kvällen.
Sen gick vi hem och käkade pannkakor och mitt i maten kom lillis. Så nu har vi precis kollat på en film. minns inte vad den hette och jag ska försöka förtränga att jag ens sett den. haha, fy fan . gåshud genom hela filmen. 

Ikväll blir det väl att sitta själv och glo på tv, killarna ska kolla på hockey så jag får väl stå i köket och ordna kvällsmat till dom. Men känner att det inte gör mig något. 

idag sa krille till mig att vi måste flytta. det finns nämligen någon här som inte tycker om honom. Flera nätter nu har han blivit riven.  sett det på morgonen då han har rivmärken lite överallt. och det är inget som varken han eller jag gjort. skummt. men jag sa de sålänge dom låter mig vara så. haha. men lite skummt är det allt.


Bara älskar min skjorta jag fick av mamma och pappa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0