Lite förändring

Då har jag ännu en gång ändrat mig lite här hemma. haha, men de är så kul att pyssla och man kommer hela tiden med nya ideer. Denna gången var det köket som åkte på en förändring.


Före:


Efter:


ja jag tycker de blev mycket bättre nu. Var för kt färg innan. Så ny gardin blev det. Köpte ett gammalt lakan på erikshjälpen för 30 kr som jag sydde om till en gardin, sen blev det lite vit färg på hyllorna och sen har jag köpt mig en fin griffeltavla.

Ja de blev helt klart bättre, men jag sprara den röd/vit randiga gardinen och kanske att den åker upp till jul sen.

Nu är det inte långt kvar till smålands längsta loppis, på lördag bestämmt sätter den igång. oooh, då blir det förhoppningsvis massa nytt. plus att ja ska göra mig av med massa gammalt, eller inte så gammalt. bara saker som jag inte använder än och som är på tok för fint att slängas. hoppas att nån annan vill h det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0