Loppisfynd

Nu kommer det lite bilder från loppisen. ja från allt jag köpte.
Usch amn kanske borde spärra in mig någonstans. Shopping förbud kanske? Usch vad jag handlar jämt.
Men jag måste väl ändå tillägga att jag inte betalar mycket för allt jag köper.
Ja, loppis, tradera, ullared och nedsänkta priser är väl det man kan sammanfatta min shopping i. Betlar aldrig mycket för något. inte inredning iaf. jag har väl tur med att hitta riktiga guldkorn.



Stjärnorna på första bilden är i plåt och var brun/svarta från början, men med lite vit färg kommer dom bli kanon snygga på väggen.



Blev helt galen när jag fick se blommlådorna på aronssons blomsterhandel.
har länge kollat efter sånna men tyckt att de varit lite dyrt med 200 kr st så jag har bara gått och väntat på att jag skulle ha råd med dom. och nu i lördags hittade jag dom där. 50 ynka kronor styck. jag var bara tvungen att köpa dom.

ja detta var alltså det jag köpte i lördags på loppisen. kan säga att sammanlagt betalade jag 380 kr för allt.
och jag känner att jag ändå tjänade lite på att köpa detta, hade jag köpt blommlådor till ordinarie pris hade det gtt på 400 kr, så nu tjänade jag 20 kr och fick massa annat fint på köpet. haha.
jag är bara så himla nöjd med allt.

Detta är ju ett bra exempel hur kul det är en gång om året då smålands längsta loppis går av stapeln. och jag har inte handlat nåt gammalt skit. bara nytt och fint. kanske att det är använt men det är ändå fint ocg fräscht.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0